Menu

"Jak stworzyć popyt na aborcję?"

Jak stworzyć popyt na aborcję? Na to pytanie odpowiada dr inż. Antoni Zięba w najnowszym odcinku vidobloga pro-life? Tylko życie ma przyszłosć!".
Zięba odwołuje się do przykładu byłej właścicielki 4 klinik aborcyjnych - Carol Everett. Kobieta chciała zostać w młodości milionerką, a najlepszy pomysł, który jej przyszedł do głowy, by zrealizować swój cel to dorobić się na... aborcji.
Aborcja była dla niej usługą, jak wiele innych. Zastosowała odpowiednie techniki sprzedaży, reklamy, marketingu. Szkoliła personel, posiadała wyspecjalizowane call center. Miała swój - jak to się mówi w biznesowym slangu - "target": nastolatki. Wypracowała specyficzną, długofalową metodę uczynienia z nich swoich klientek.
Jak to zrobiła? Dowiesz się, oglądając najnowszy odcinek vidobloga pro-life dr. inż. Antoniego Zięby.

materiał dodany: Polskie Stowarzyszenie Obrońców Życia Człowieka

Ostatnio zmienianypiątek, 30 maj 2014 13:35

Skomentuj

Upewnij się, że pola oznaczone wymagane gwiazdką (*) zostały wypełnione. Kod HTML nie jest dozwolony.

Powrót na górę